30.06.2017.

Idealan muškarac?

Devojke, žene, šta je za vas idealan muškarac? Danas sam pročitala neko istraživanje na tu temu. Šta je to što žene žele da njihov partner poseduje? Hmmm, u redu. Da razmotrimo. Slažem se da će ih posedovanje nekih određenih karakteristika svrstati među poželjnije, ali zar nije idealno i  relativno? Ono što se meni dopada, ne mora da znači da će se svideti i mojoj drugarici jel tako? Samim tim što neke od nas biraju pre smeđe nego plave momke demantujemo idealnog muškarca. Pa, čekajte jel idealan  dečko plav ili crn? Ako mene pitate, crni momci su za mnogo pozicija iznad plavih. A ipak, moj dečko je plav i ima plave oči. O čemu se radi ? 




Iskreno, mislim da devojke koje kažu da im fizički izgled nije bitan ustvari misle da im nije presudan. U prevodu, ako dečko poseduje neke od kvalitetnih osobina a ne poseduje zavidnu lepotu izabraće njega pre nekog lepotana koji je lep samo iznutra. Znam, sve zavisi šta tražite. 


Ja ću navesti neke od osobina koje treba da poseduje MOJ idealan muškarac a vi budite slobodne pa u komentarima napišite koje osobine vi cenite kod muškaraca. 


*Iskren
*Inteligentan
*Lepo vaspitan
*Duhovit
*Snalažljiv






1 коментар:

  1. Pa ja se tu definitivno slazem, u biti mi imamo svog idealnog decka u glavi ali meni barem da se pojavi plavi umjesto crnog bilo bi mi svejedno jer mislim da je mnogo bitniji karakter od samog izgleda.. naravno, neces neku rugobu izabrati ali opet karakter je mnogo bitniji. Upravo to sto si i rekla , da je lijepo odgojen, da je iskren , da mnogo prica, da je inteligentan.. ali ipak ako nema nesto od ovoga mi nece biti presudno..
    Inace, post je odlican , tema jos bolja haha! Prvi put sam na tvom blogu i mnogo mi se svidja! Ako ti nije problem, ja sam nova pa posjeti i moj i kazi mi svoje misljenje. myownwayiss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши