02.06.2017.

TAG : Izazovi radost

Jako mi se dopada ovaj TAG. Videla sam ga kod Priče jedne veštice , i odmah požela da sa vama podelim svoje odgovore. Ukoliko vam se dopada odgovrite mi u komentarima na njega ili na blogu ukoliko ga imate. Jedva čekam da čitam vaše odgovore , a ovo su moji ! 





1.Način da samoj sebi instant popravim raspoloženje…


Obično se trudim da ugađam sebi tokom celog toga dana ili tih sati kad sam neraspoložena. Skuvam kafu, pripremim za sebe neku hranu, ili se jednostavno izležavam uz seriju/film. Trudim se da se isključim.Jer, svima nam treba odmor od stresnih situacija koje vrbuju svakodnevno.


2. Moji mali trikovi da drugima izmamim osmeh na lice…


Zavisi o kome se radi. Ako je u pitanju prijatelj/prijateljica bukvalno ih nateram da odemo negde ili radimo nešto  zajedno a znam da je to nešto će da ih usreći.


3. Rođendanski poklon koji me je oduševio…


Hmmm, srebrni lančić koji sam dobila za 18ti rođendan je nešto posebno. A svaki put se oduševim kad se neko seti da mi kupi knjigu! To je poklon za zauvek. Posebno kad ono o čemu se radi u knjizi ima neku simboliku.


4. Moje srećno mesto je…


Biblioteka. Tu mogu da budem satima i udišem spokoj, mir, miris knjiga. 


5. Ovaj svet bi bio radosniji kada bi bilo manje/više…


Ovaj svet bi bio radosniji kada bi svako gledao svoja posla, kada bi porodica bila na prvom mestu, a sve ostalo na drugom. Ljubav bi trebalo da se veliča, a ne da ljudi misle da je sramota zaljubiti se, biti voljen, pa i povređen. Sve je to život. I treba ga osetiti. Oni što se toliko štite i beže na kraju ostanu sami. 

6. Pesma koja mi izaziva radost…


Ti si moja - Boris Režak i  Ti i tvoja haljina - Željko Samardžić.


7. Stvar/pojava koja me raduje, a ne biste očekivali da je tako…


Raduje me bavljenje sportom, iako nisam tipičan sportski tip. Raduje me spremanje hrane ( mama bi se sad začudila, jer misli da sam totalno netalentovana za kuvanje! ) za meni drage osobe. 

8. Poslednji put kada me je neko obradovao bilo je…


...pre dvadeset dana. Proslavila sam jednu romantičnu godišnjicu. 


9. Na internetu me najviše raduje…


...mogućnost da ono što volim i radim podelim sa drugima i dobijem feedback.


10. Najradosniji trenutak u ovoj godini…


...mislim da tek sledi. ( Pssst ! )

Нема коментара:

Постави коментар