03.06.2017.

TOP 5 : Afirmacije

Verujete li u afirmacije i da li ih svakodnevno primenjujete? Ja verujem, ali sam malo zapostavila njihovo krišćenje. Danas sam sela za laptop sa namerom da pronađem neke nove i osvežim svoju pozitivnu energiju. Naišla sam na mali milion tekstova... Ali, morate znati da će afirmacije raditi za vas samo ako duboko verujete da ono što izgovarate već jeste ono što vam se dešava.



Moć afirmacija počeće da radi za vas ako : 



1. Volite sebe .

2. Primenjujete afirmacije.

3. Verujete u  to da su one ono što već jeste / ono što vam se već dešava

MOJIH TOP 5 AFIRMACIJA : 


1.  Ja sam žena, snažna i zdava u srcu  i u umu. 

2. Meni novac stalno dolazi, iz poznatih i nepoznatih izvora,moji prihodi se stalno povećavaju.

3. Puna sam ljubavi koju nesebično dajem i koja mi se višestruko vraća, radim i stvaram iz ljubavi.

4. Ja sam potpuno zdrava, moje telo i um funkcionišu u savršenoj harmoniji.

5. Volim i voljena sam, imam partnera koji mi savršeno odgovara. 

2 коментара: