20.07.2017.

Od oproštaja do opraštanja.

Dok ti ne misliš, drugi razmišljaju o meni. Nude mi mi spokoj, budućnost i sigurnost. A ja sve manje mogu da čekam do sitnih sati da se javiš. Sve manje mogu da tražim po prošlosti i nekim davnim vremenima razloge zbog kojih bih ostala. Polako se sa mojih kofera prašina briše krpom tvog nemara. A onda ću ih napuniti. U njima biće svi delovi mene koji su vredni a tebi ostaviću moje nezadovoljstvo da te grize umesto savesti! 


Za sve moje neprospavane noći, dok si ti spavao mirnim snom i sve dane pune nemira platiće ti stid. A od kusura uzmi vreme. Trebaće ti. Jer kažu da ono leči sve. Mada nisam sigurna kako ćeš od sebe samog moći da se izlečiš. Ti iz principa ne podležeš promenama, za tebe je to glupost! Ko sam ja da se preda mnom salomiš? Ali kad shvatiš da sam ti bila sve, onda kad bez ičega ostaneš, nema tih para kojima možeš kupiti vreme. Ja se neću vraćati putem kojim su me noge bolele. 




I jedva čekam da u neki drugi zagrljaj pronađem ono što mi ti ne daješ. Jedva čekam da me neko zavoli ludo, do srži, beskrajno i jako. Onako kako ja volim tebe. Ta ljubav samo mi je teret. Jer, ti vidiš samo sebe. Mene samo u prolazu sretneš kad te kajanje probudi iz sna, ili kad se izborim za mrvicu pažnje. Ne shvataš... Ono što imaš čuvaš dok ga imaš. Kad ga izgubiš više nije tvoje, gubiš pravo da dodir, poljubac i reč. 



Gubiš me. Vrtimo se u krug. Od oproštaja do opraštanja. Postoji toliko puno načina da prekineš ovo. Znam, lakše je čekati. Neizvesnost mi ne odgovara. Ne sumnjam u tvoju ljubav, sumnjam u načine na koje je pokazuješ. Ne sviđa mi se način na koji me gledaš. Ni to kako se u mene kuneš  koliko si siguran u moju ljubav. Ja na tvom mestu ne bih bila. Kad nemam ono što mi je potrebno ja odem i uzmem. Ne zanima me gde. Ja se za svoja osećanja borim srcem, a koristim sve drugo da bih do toga došla. 

2 коментара:

  1. Ne znam sto da ti kazem, ovo je savrseno napisano, vidi se da puno ljubavi ulazes u ovo, svaka ti cast.
    vjerujem da ce se mnogi pronaci u ovom tekstu.

    MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je ako se ljubav vidi. Hvala ti puno što čitaš moje tekstove. :*

      Избриши