19.07.2017.

Top 10 stvari na kojima sam zahvalna.

Treba biti zahvalan. I tu zahvalnost treba stalno ispoljavati. U sebi, u razgovoru sa drugima. Univerzum sluša, pa nam vrati duplo. Ne želimo da pošaljemo pogrešnu poruku. Nećemo reći samo HVALA kada nam nešto stave u ruke. Hajde da budemo zahvalni na sitnicama. Tako ćemo naučiti da budemo srećniji i da nam za sreću malo treba.



U poslednje vreme, ovo su stvari na kojima sam ja zahvalna.


1. Zahvalna sam mami i tati koji su mi omogućili da završim fakultet. 

2. Zahvlana sam ljudima koji neguju prave vrednosti.

3. Zahvalna sam na tome što mi malo treba da budem srećna.

4. Zahvalna sam na muzici.

5. Zahvalna sam na kombinaciji kokice + film. 

6. Zahvalna sam na mogućnosti što sve ovo mogu da delim sa vama.

7. Zahvalna sam na  tome što sam ostala i dalje ono na šta ću uvek biti ponosna.

8. Zahvalna sam na osećaju ispijanja prve jutarnje kafe.

9. Zahvalna sam na svom zdravlju.

10. Zahvalna sam za sve emocije koje iz mene naviru.



Na čemu ste vi zahvalni?

Нема коментара:

Постави коментар